شروع مذاکرات نیوکاسل با میلان برای جذب مدافع انگلیسی

شروع مذاکرات نیوکاسل با میلان برای جذب مدافع انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی خود قصد دارد فیکایو توموری مدافع ۲۶ ساله و انگلیسی تیم میلان را جذب کند.

به گزارش فوتبالی، ادی هاو سرمربی تیم نیوکاسل به دنبال یک مدافع وسط است و گزینه‌ای که او به مدیران باشگاه معرفی کرده، فیکایو توموری مدافع سابق چلسی و حال حاضر میلان است.

به گزارش گاردین، باشگاه نیوکاسل مذاکرات اولیه خود را برای جذب فیکایو توموری مدافع انگلیسی با باشگاه میلان آغاز کرده است. انتظار می‌رود مسئولین روسونری برای فروش مدافع خود مبلغی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو درخواست کنند و با این وجود هنوز مشخص نیست که آیا بین دو طرف توافقی حاصل می‌شود یا خیر.

گزارش‌ها حاکی از آن است که فیکایو توموری به شخصه خواهان ماندن در میلان است و اگر پیشنهادات نیوکاسل و دیگر تیم‌ها لیگ برتری برسد، آنها را رد خواهد کرد.

خبرگزاری رلوو اسپانیا بر خلاق خبر گاردین ادعا کرده در ساعات گذشته تماس‌هایی بین نیوکاسل و میلان  برقرار شده است. اما موضوع گفتگو انتقال احتمالی مالک چاو بوده و اصلا صحبتی در مورد انتقال فیکایو توموری بین دو طرف نشده است.

با وجود رابطه‌ی خوبی که دو باشگاه میلان و نیوکاسل دارند، احتمال هرگونه انتقال بین دو طرف وجود خواهد داشت اما روسونری برای فروش بازیکنان ترکیب ثابت خود پول زیادی را طلب خواهند کرد و باید دید نیوکاسل توانایی پرداخت ‌آن را خواهد داشت یا خیر.