ادعای سمیعی برخلاف روزنامه ایتالیایی؛ استقلال با استرا مذاکره نکرده بود؟

ادعای سمیعی برخلاف روزنامه ایتالیایی؛ استقلال با استرا مذاکره نکرده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- برخلاف ادعای فرشید سمیعی، بر اساس آنچه رسانه های ایتالیایی منتشر کرده بودند، مدیران باشگاه استقلال مذاکراتی را با استراماچونی برای حضور مجدد در این تیم انجام داده بودند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تقریبا یک ماه از آخرین بازی استقلال در لیگ برتر می‌گذرد وضعیت نیمکت این تیم در بلاتکلیف‌ترین حالت ممکن قرار دارد و به طور قطعی مشخص نیست که سرمربی آبی‌پوشان در لیگ بیست و چهارم خواهد بود یا نه.

از آن‌جایی که استقلال در روزهای پایانی لیگ بیست و سوم نتوانست از صدرنشینی خود به خوبی حفاظت کند و با لغزش در برابر نساجی قهرمانی را به رقیب دیرینه تقدیم کرد موج عظیمی از سوی هواداران این تیم ایجاد شد که اکثرا خواهان برکناری نکونام و استخدام یک سرمربی تراز اول خارجی بودند. به همین خاطر گویا مدیران هلدینگ خلیج فارس هم رایزنی‌هایی را  برای بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق این تیم شروع کردند اما در مذاکرات خود با این سرمربی ایتالیایی که هنوز هم در میان استقلالی‌ها به شدت محبوب است به بن‌بست رسیدند. 

حتی صحت این موضوع را روزنامه معتبر توتو اسپورت تایید کرد و از مذاکره مجدد استقلالی‌ها با استرا پرده‌برداری کرد. 

جدای از این بحث‌ها ایجنت استراماچونی، فدریکو پاستورلو هم در تازه‌ترین مصاحبه خود عنوان کرده بود که مدیران استقلال برای جذب استراماچونی مذاکراتی را با ما انجام دادند اما عزم آنچنانی برای انجام این کار نداشتند. حتی او گفت که استراماچونی دوست دارد به ایران برگردد و به خاطر این موضوع پیشنهادی را رد نکرده است!

این خبرها در حالی مطرح شده است که دو روز قبل فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال در مصاحبه‌اش با دوربین خبرنگار فوتبالی مدعی شد که استقلال هیچ‌گونه مذاکره‌ای با هیچ سرمربی خارجی نداشته است!

9098