ادامه کارهای غیرحرفه‌ای بازیکنان استقلال/ جلالی هم اشتباه حردانی را تکرار کرد (عکس)

ادامه کارهای غیرحرفه‌ای بازیکنان استقلال/ جلالی هم اشتباه حردانی را تکرار کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پس از اقدام جنجالی صالح حردانی، امروز نوبت ابوالفضل جلالی بود که در یک بازی محلی به میدان برود و سلامت خودش را به خطر بیندازد.

به گزارش فوتبالی، حدود 3 روز پیش بود که خبری عجیب درباره صالح حردانی منتشر شد و آن هم بازی کردن مدافع استقلال در یک تیم محلی بود. این اقدام حردانی، بلافاصله بازخوردی منفی از سوی استقلالی‌ها به دنبال داشت و طبیعتا کسی انتظار نداشت این بازیکن ملی‌پوش در این سطح از فوتبال حرفه‌ای، چنین حرکت بچگانه‌ای انجام بدهد و بیهوده خود را در معرض مصدومیت قرار دهد.

پر واضح است که بازی‌های محلی از سطح بسیار پایینی برخوردار هستند و فوتبالی که در این بازی‌ها از سوی بازیکنان ارائه می‌شود، زمین تا آسمان با آنچه که در لیگ برتر و فوتبال حرفه‌‌ای می‌بینید، تفاوت دارد و به خاطر نوع خطاها و نحوه تکل‌زدن‌ها و... ریسک مصدومیت بسیار بالاست. به همین دلیل از یک بازیکن لیگ برتری، آن‌هم بازیکن شاغل در تیم بزرگی مثل استقلال انتظار می‌رود رعایت این مسائل را بکند و اینگونه خود را در معرض اتفاقات غیرمنتظره قرار ندهد.

اما هنوز 3 روز از اقدام غیرمسئولانه حردانی نگذشته بود که ابوالفضل جلالی هم اشتباه او را تکرار کرد و امروز در یک بازی محلی به میدان رفت! جلالی که اصالتا مازندرانی است، این روزها در شهر زادگاهش به سر می‌برد و امروز در یک مسابقه فوتبال با عنوان تورنمنت شهدای بابل و یادبود مرحوم هادی نوروزی شرکت کرده است! عجیب است که هنوز این اقدام بازیکنان استقلال با واکنش مدیران تیم رو به رو نشده و هنوز هیچ جریمه و تنبیهی برای این دو نفر در نظر گرفته نشده است.

این روزها، مسئولان استقلال به دلیل کندی در نقل و انتقالات و مشخص نکردن تکلیف سرمربی و.. مورد انتقاد هواداران قرار دارند و سکوت آن‌ها در خصوص اقدامات غیرحرفه‌ای بازیکنان هم می‌تواند بر حجم انتقادات اضافه کند.

بدون شک جلالی و حردانی دو بازیکن مهم و تاثیرگذار در پست دفاع چپ و راست هستند که کادر فنی استقلال برای فصل پیش رو حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده است. البته اگر پیش از شروع فصل کار دست خود ندهند و با اعمال بی‌مورد، سرنوشت خودشان و تیمشان را به خطر نیندازند!

7474