نگرانی آرژانتینی‌ها در مورد مسی؛ احتمال غیبت مقابل پرو

نگرانی آرژانتینی‌ها در مورد مسی؛ احتمال غیبت مقابل پرو

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین به نظر می رسد که به علت مصدومیت در بازی پایانی تیمش در مرحله گروهی کوپا آمریکا شرکت نمی کند.

به گزارش فوتبالی، شماره 10 تیم ملی آرژانتین در بازی با شیلی نشان داد دچار مصدومیت شده است و از پزشکان برای ماساژ دادن عضلاتش کمک خواست.  مسی به پزشکان گفت که مشکلش جدی نیست اما به نظر می رسد که اسکالونی نمی خواهد در مورد او ریسک کند.

در حقیقت بازیکن اینتر میامی تا پایان بازی مقابل شیلی حضور پیدا کرد و به البی سیلسته کمک کرد تا پیروزی سخت و مهمی را کسب کند و صعودش از مرحله گروهی را قطعی کند. 

مسی در روزهای اخیر دچار سرماخوردگی هم شده است. خودش در این باره می گوید:" در روزهای اخیر گلودرد و تب داشتم و شاید به همین خاطر امروز حس و حال خوبی نداشتم."

مسی بدین ترتیب احتمالا در مقابل پرو استراحت می کند تا با خیال راحت به بازی یک چهارم نهایی برسد. این بازیکن در سن 37 سالگی می خواهد سومین تورنمنت بزرگ متوالی را با تیم ملی آرژانتین فتح کند.

آرژانتین صعود خود به مرحله بعدی را به عنوان صدرنشین قطعی کرده است و نتیجه بازی با پرو برایشان اهمیتی ندارد و به همین دلیل کاملا منطقی است که مسی در این بازی استراحت کند و خودش را برای مرحله بعدی آماده کند.

4125