تکرار سناریو انحلال تیم فوتبال زنان ذوب آهن این بار در والیبال زنان این باشگاه

تکرار سناریو انحلال تیم فوتبال زنان ذوب آهن این بار در والیبال زنان این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ذوب آهن اصفهان یکی از باشگاه های ریشه دار در ورزش ایران است که در رشته های مختلف فعالیت می کند اما این روز‌ها در برخی رشته ها با مشکلاتی رو به رو شده است که نگرانی هایی را برای ورزشکاران این رشته ها به وجود آورده است. یکی از این رشته ها والیبال زنان است.

به گزارش فوتبالی، یکی از رشته هایی که باشگاه ذوب آهن سال هاست در آن فعالیت می کند والیبال زنان است. اما بازیکنان و کادرفنی این تیم این روزها از عدم دریافت قرارداد های خود گله‌مند هستند.

اعضای تیم والیبال زنان ذوب آهن در چند روز گذشته بابت عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته خود ناراحت هستند. سرمربی این تیم میترا شعبانیان دیروز در یک استوری خطاب به مسئولان ذوب آهن نوشت: مسئولین محترم باشگاه ذوب آهن اصفهان چهار ماه از اتمام قرارداد و بازی های لیگ برتر سال ۱۴۰۲ گذشته است و فقط ۳۷ درصد دریافت کرده ایم!!!! حداقل پاسخگو باشید.

از قرار معلوم قرار بوده قبل از عید نوروز با بازیکنان تسویه شود اما به آن ها گفته اند اردیبهشت این کار را انجام می دهیم. اما اردیبهشت هم این اتفاق رخ نداده تا امروز که در تیر ماه هستیم و هنوز با بازیکنان این تیم نه تنها تسویه نکرده اند بلکه پاسخی هم به آنها داده نمی شود.

ذوب آهن فصل گذشته بازیکنانی نظیر نگین شیرتری، فرزانه زارعی، هانیه محتشمی، ریحانه کریمی، محدثه مشتاقی و الهه پورصالح را در ترکیب داشت که همگی به نوعی ملی پوش به حساب می آیند اما بعید است این بازیکنان برای سال آینده در این تیم بمانند. گفته می شود برخی از بازیکنان چند باری برای دریافت مطالبات خود به باشگاه مراجعه کرده اند اما به آن ها فقط وعده هایی داده شده اما هیچ گاه عملی نشده است. ذوب آهن در فصل گذشته مقام سوم لیگ برتر والیبال زنان را کسب کرد.

حالا با این اتفاقات اهالی ورزش زنان اصفهان به یاد انحلال تیم فوتبال زنان ذوب آهن افتاده اند. تیمی که سال ها در لیگ برتر فوتبال زنان حضور داشت و از مدعیان اصلی بود اما به یکباره و جهت کاهش هزینه های ذوب آهن منحل شد. حالا همان اتفاقات در حال رخ دادن برای تیم والیبال زنان این باشگاه هم در حال انجام است که بازیکنان بومی این تیم را نگران کرده است.

۶۰۰۱