مشخص شدن دو تا از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024

مشخص شدن دو تا از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - به زودی تمام بازی های مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2024 مشخص می شود اما تا اینجای کار فعلا تیم هایی که قرار است در دو تا از بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف هم بروند، مشخص شده اند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی دانمارک و تیم ملی صربستان امشب به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه تیم ملی دانمارک در گروه C رقابت ها به عنوان تیم دوم صعود کرد و راهی مرحله بعدی شد. دانمارکی ها در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 با تیم ملی آلمان روبرو می شوند که میزبان رقابت ها است. آلمان مدعی عنوان قهرمانی است و اگر دانمارک بتواند به پیروزی برسد، شگفتی سازی کرده است.

از سوی دیگر شب گذشته هم تیم ملی ایتالیا با تساوی مقابل تیم ملی کرواسی به عنوان تیم دوم گروه B توانست به مرحله یک هشتم نهایی برسد. ایتالیایی ها با تیم ملی سوییس در مرحله یک هشتم نهایی روبرو می شوند. ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی است اما در این تورنمنت قدرتی که در یورو 2020 داشت را ندارد.

پس به این ترتیب تیم ملی آلمان با تیم ملی دانمارک روبرو می شود و تیم ملی ایتالیا هم با تیم ملی سوییس روبرو خواهد شد و تکلیف بقیه بازی ها هم به زودی روشن می شود.

1470