بازگشت مسی به ورزشگاهی که در آن اشک ریخته بود

بازگشت مسی به ورزشگاهی که در آن اشک ریخته بود

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد چهارشنبه ششم تیر ماه قرار است که تیم ملی آرژانتین در دومین بازی خود در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف تیم ملی شیلی برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت یاران لیونل مسی چه نتیجه ای را به دست می آورند.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در کشور آمریکا که میزبان رقابت ها است و در ورزشگاه مت لایف برگزار می شود. ورزشگاه مت لایف همان جایی است که لیونل مسی هشت سال پیش در آن جا اشک ریخته بود. در حقیقت در فینال کوپا آمه ریکا 2016، تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی شیلی رفت و در نهایت در ضربات پنالتی، تیم ملی شیلی توانست تیم ملی آرژانتین را شکست بدهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. لیونل مسی که زننده پنالتی اول تیم ملی آرژانتین بود، پنالتی تیمش را خراب کرد و به این ترتیب نه تنها به آرژانتین کمکی نکرد بلکه حتی موجب شکست این تیم شد. مسی پس از باخت مقابل شیلی به شدت ناراحت شده بود و اشک ریحت. مسی در آن مقطع از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد اما پس از مدتی دوباره برگشت.

حالا مسی پس از هشت سال، دوباره در ورزشگاه مت لایف به مصاف تیم ملی شیلی می رود. مسی از آن زمان تاکنون، قهرمان کوپا آمه ریکا 2021، قهرمان فینالیسیما 2022 و قهرمان جام جهانی 2022 قطر شده است.

1471