دزدیده شدن لپ‌تاپ های تیم رقیب ایتالیا در یورو 2024

دزدیده شدن لپ‌تاپ های تیم رقیب ایتالیا در یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال سوییس خبر دارد که از اردوی این تیم در کشور آلمان سرقت شده است و لپ تاپ های سرمربی و کادر فنی این تیم دزدیده شده اند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی سوییس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت. حالا در آستانه این بازی حساس، از اردوی تیم ملی سوییس دزدی شده است و لپ تاپ های کادر فنی تیم ملی سوییس به سرقت رفته است.

فدراسیون فوتبال سوییس در بیانیه ای که درباره به سرقت رفتن لپ تاپ های کادر فنی تیم ملی سوییس منتشر کرده است، گفته است که آنالیز ها و اطلاعات مهم تیم در این لپ تاپ ها وجود نداشته اند و به این ترتیب نگرانی هایی در این باره وجود ندارد.

در این دزدی، لپ تاپ ها و تلفن همراه مورات یکین و اعضای کادر فنی تیم ملی سوییس به سرقت رفته است و باید دید که پیگیری های پلیس آلمان و مسئولان امنیتی برگزاری رقابت های یورو 2024 در این باره به کجا خواهد رسید.

علت این که آنالیز های تیم ملی سوییس در این سرقت لپتاپ به سرقت نرفته اند، این بوده است که آنالیزور های تیم ملی سوییس در حال حاضر در شهر دیگری حضور داشته اند و لپ تاپ های آن ها در کنار لپ تاپ های سرقت شده نبوده است.

1471