طارمی چه زمانی به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

طارمی چه زمانی به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی زمان بازگشت خودش به پرسپولیس را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که در چند هفته آینده به طور رسمی در باشگاه اینتر معرفی می‌شود و تمرینات پیش فصل خود را در این تیم آغاز می‌کند در مصاحبه شب گذشته‌اش در برنامه فوتبال برتر از زمان بازگشت خود به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس رونمایی کرد.

طارمی که با پیوستن به اینتر به یکی از بزرگ‌ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران بدل شد در پرسپولیس روزهای خوشی را سپری کرد و با این تیم علاوه بر این که توانست به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند به دو عنوان آقای گلی هم در لیگ برتر رسید و به طور کلی به افتخارات مهمی در پیراهن قرمزها رسید.

طارمی مدعی شده که قطعا روزی به پرسپولیس بازخواهد گشت و تا جایی که امکان داشته باشد به این تیم کمک خواهد کرد. با این وجود این ستاره بوشهری اذعان داشته که این بازگشت حالا حالاها میسر نخواهد شد و می‌خواهد تا جایی که ممکن است در بالاترین سطح ممکن به فوتبال خود ادامه دهد. ستاره فصول اخیر پورتو در کنار این صحبت‌ها قهرمانی تیم سابق خودش یعنی پرسپولیس را هم در لیگ برتر تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات لیگ نخبگان آسیا هم آرزوی موفقیت کرد. او گفت زمانی به پرسپولیس بازخواهد گشت که کارایی لازم را داشته باشد و بتواند به این تیم کمک کند. 

9098