سامره خطاب به متهمان پرونده مس رفسنجان: آیا به خانواده‌تان هم 50 سکه کادو می‌دهید/ والله که پررو هستید!

سامره خطاب به متهمان پرونده مس رفسنجان: آیا به خانواده‌تان هم 50 سکه کادو می‌دهید/ والله که پررو هستید!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اسبق مس رفسنجان نسبت به فساد گسترده‌ای که در این باشگاه صورت گرفته واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، علی سامره از اتفاقی که مربوط به تیم زادگاهش بوده، ابراز تاسف و ناراحتی کرده است: " واقعا که من متاسف هستم که این شرایط در تیم شهر زادگاهم رفسنجان به وجود آمده و نام ورزش و فوتبال در رفسنجان خراب شده است. من کمابیش می‌شنیدم که تخلفاتی در برخی تیم‌ها اتفاق افتاده است اما این‌قدر گسترده نبود و اما در رفسنجان فساد گسترده‌ای اتفاق افتاده است."

به عقیده سامره، قطعا مدیرعامل و سرمربی وقت مس، در این اتفاقات نقش داشته‌اند:" با اطمینان 100 درصدی می‌گویم که فساد در یک باشگاه زمانی صورت می‌گیرد که مدیرعامل و سرمربی آن تیم در رخ دادن فساد دخیل باشند! اگر این دو نفر دخیل نباشند نفر سوم و نفرات بعدی وجود نخواهند داشت. درمس رفسنجان این اتفاق افتاد و دست‌شان رو شد اما دلیل نمی‌شود که در دیگر تیم ها فساد وجود نداشته باشد! 

سامره در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که از مدتها قبل هشدار این ماجرا را داده بود:" من سه چهار سال پیش هم با رییس صنایع مس صحبت کردم و هم با رییس مجتمع مس جلسه داشتم و هم مدیرعامل مس را دیدم و هم با نماینده رفسنجان در مجلس تلفنی صحبت کردم و همه این دوستان را آگاه کردم که این راه و روشی که مس رفسنجان دارد می‌رود، راه و روش اشتباهی است که در آخر یک جا گیر می کنند! فیلم‌هایش هم موجود است که من صحبت کرده‌ام و مستند هم صحبت کرده‌ام اما متاسفانه کسی گوش نکرد و توجه نکرد همه مشغول به به و چه چه بودند چون مس رفسنجان در رده های پنجم و ششم و هفتم بود، اما به چه قیمتی؟ نمی‌شود همه چیز را با پول بخرید، یک زمانی این پول تمام می‌شود و شما می‌مانید."

او می‌گوید کسانی که باعث این فساد شدند، به شهر رفسنجان، خیانت کرده‌اند:" همه ناراحتی‌ام بحث فساد و بخوربخور دوستان نیست! متاسفانه این دوستان به شهر رفسنجان خیانت کردند و یک جورهایی الان، جوان‌های این شهر که 50، 100،20 خانواده درگیر فوتبال بودند و از 10 سالگی تا 20 سالگی با یک امیدی زندگی می‌کردند این امید را از بین بردند و به 200 خانواده رفسنجانی خیانت کردند! این چرخه متوقف شده و جلوی چرخه تولید بازیکن در شهر رفسنجان گرفته شده، دوباره بخواهند این چرخه را راه بندازند، 5 سال طول می‌کشد و فوتبال رفسنجان عقب افتاد و نام مس رفسنجان و صنایع مس در بعد ورزش، لکه دار شد و شرمندگی اش برای ماست!"

از سامره درباره این پرسیدیم که برخی مسئولان وقت باشگاه مس رفسنجان مدعی بودند که سکه‌های داده‌شده، فقط جنبه هدیه داشته و نباید از آن برداشت دیگری کرد.

نظر سامره درباره این ادعای عجیب را بخوانید:" از دوستانی که کادو داده‌اند و می گویند نمی‌دانستند، دادن این کادوها جرم است، بپرسید آیا از این کادوها به خانواده‌تان و پدر و مادرتان هم می‌دهید؟ 20 تا سکه و 50 سکه می‌دهید؟ اگر واقعا برای شما عیب نیست و مهم نیست، چرا پس به خانواده‌تان ندادید؟ مردم را مسخره نکنید و به جای یک عذرخواهی و به جای اینکه بگویید ما اشتباه کردیم، خیلی راحت می‌توانید کسانی پشت این قضایا بودند و الان اصلا اسمی از آنها در پرونده نیست را معرفی کنید. شما که پس از این همه فسادی که تولید کرده‌اید، از کارتان حمایت می‌کنید و می‌آیید به به و چه چه می‌کنید و بعد خیلی راحت عذرخواهی می‌کنید و می‌گویید اشتباه کرده‌اید، ولله شما دیگر خیلی پررو هستید!"

9098