هشدار ستاره بارسلونا به امباپه درخصوص استفاده از ماسک

هشدار ستاره بارسلونا به امباپه درخصوص استفاده از ماسک

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره تیم ملی لهستان و باشگاه بارسلونا به کیلیان امباپه، مهاجم سرعتی فرانسه و رئال مادرید هشدار داد که استفاده از ماسک محافظت صورت، ممکن است اذیت کننده باشد و حتی دید او را محدود کند.

به گزارش فوتبالی، در بازی نخست فرانسه در یورو 2024 مقابل اتریش، امباپه بعد از برخورد با کوین دانسو از ناحیه بینی به شدت آسیب دید و حتی به خاطر شکستگی، نتوانست خروس ها را در بازی مقابل هلند همراهی کند و حالا باید با ماسکی که از صورتش محافظت می کند در بازی سوم مقابل لهستان بازی کند. 

به نقل از سایت گل، در سال 2015 نیز روبرت لواندوفسکی مهاجم وقت بایرن مونیخ به خاطر شکستگی فک و بینی مجبور به استفاده از ماسک شد و حالا پیش از تقابل با فرانسه در یورو 2024 راجع به مشکل امباپه با ماسک گفت: "وقتی که مجبور شدم تا ماسک به صورتم بزنم، اصلاً وضعیت خوبی نداشتم. مخصوصاً در محوطه جریمه، مشکلات زیادی داشتم. نمی توانستم خیلی سریع واکنش نشان دهم، نمی توانستم ببینم. دید من در زمین بازی محدود شده بود، شاید فقط چند میلی ثانیه باشد، اما می تواند باعث کندی یک بازیکن شود. این یک چالش است و البته خیلی لذت بخش نیست. سلامتی یک بازیکن از هرچیزی مهم تر است."

4416