صفحه رسمی جام جهانی و تبریک تولد مسی به زبان فارسی (عکس)

صفحه رسمی جام جهانی و تبریک تولد مسی به زبان فارسی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی امروز سی و هفت ساله شد و همین قضیه موجب شد تا تبریک های زیاد و متنوعی از سوی افراد و صفحه های معروف برای لیونل مسی ارسال شود.

به گزارش فوتبالی ، یکی از جالب ترین تبریک هایی که برای لیونل مسی منتشر شد، مربوط به صفحه رسمی جام جهانی بود. این صفحه یکی از صفحات رسمی فدراسیون جهانی فوتبال یا همان فیفا است. این صفحه با انتشار طرحی از لیونل مسی و افتخارات او، به زبان فارسی به لیونل مسی تبریک گفت. این قضیه موجب شد تا کاربران فارسی زبان شبکه های اجتماعی به این پست اینستاگرامی به طور ویژه ای توجه کنند.

صفحه رسمی فیفا در تبریک خود برای تولد لیونل مسی به زبان فارسی نوشت:" تولدت مبارک لیونل مسی، آرزوی موفقیت بیشتر، سلامتی و عشق بی‌پایان به بازی زیبا برایت داریم."

لئو مسی در جام جهانی 2022 قطر موفق شد برای اولین بار در دوران حرفه ای، قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند و تنها جامی را که به دست نیاورده بود، به دست بیاورد. لیونل مسی در جام جهانی 2014 برزیل، در بازی دوم دور گروهی مقابل تیم ملی ایران بازی کرد و در این بازی آرژانتین در نهایت با تک گل ثانیه های پایانی لئو مسی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

1470