قابی از مورینیو و ادین ژکو در تمرین تیم ترکیه‌ای

قابی از مورینیو و ادین ژکو در تمرین تیم ترکیه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو پس از برکنار شدن از باشگاه آ اس رم در فوتبال ایتالیا، مدتی را بیکار بود و پس از آن هدایت تیم فنرباغچه در فوتبال ترکیه را بر عهده گرفت.

به گزارش فوتبالی ، مورینیو حالا به عنوان سرمربی تیم فنرباغچه ترکیه اولین جلسه تمرینی خود را در این باشگاه برگزار کرده است و کار خود را با بازیکنان تیم ترکیه ای شروع کرده است.

یکی از بازیکنان سرشناس تیم فنرباغچه، ادین ژکو مهاجم اهل کشور بوسنی است. ادین ژکو که سابقه بازی در تیم های منچسترسیتی، اینتر و آ اس رم را در کارنامه خود دارد در حال حاضر 38 سال سن دارد و مهاجم تیم فنرباغچه است. در اولین جلسه تمرینی مورینیو در فنرباغچه، ادین ژکو هم حضور داشت و مربی پرتغالی او را تمرین داد.

فنرباغچه در لیگ ترکیه رقیب سر سختی مثل گالاتاسرای دارد و باید دید که ژوزه مورینیو در فصل پیش رو چه برنامه ای برای شکست دادن این حریف خود دارد.

مورینیو روزگاری سرمربی تیم هایی مثل اینتر، رئال مادرید و چلسی بوده است و سابقه دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارد اما حالا سرمربی فنرباغچه شده است و برخی ها اعتقاد دارند که دوران اوج او به پایان رسیده است.

1470