درخواست سوبوسلای برای تغییر قوانین رسیدگی به مصدومیت بازیکنان پس از مصدومیت وحشتناک وارگا

درخواست سوبوسلای برای تغییر قوانین رسیدگی به مصدومیت بازیکنان پس از مصدومیت وحشتناک وارگا

پایگاه خبری فوتبالی – دومنیک سوبوسلای، هافبک تیم ملی مجارستان، از یوفا خواسته تا پس از مصدومیت وحشتناک بارناباس وارگا از ناحیه سر، تغییری در پروتوکل های موجود ایجاد کند.

به گزارش فوتبالی، وارگا 26 ساله، پس از برخورد با آنگوس گان، در جریان بازی مجارستان مقابل اسکاتلند در غالب بازی های یورو 2024، هوشیاری اش را از دست داد. او نیازمند مراقبت های پزشکی فوری بود اما بازیکنان پس از مشاهده قدم زدن امدادگران برای ورود به زمین جهت درمان او، از این اتفاق خشمگین شدند. سوبوسلای، هم تیمی وارگا، معتقد است که پس از این اتفاق، یوفا باید اطمینان حاصل کند که بازیکنانی که در شرایط یکسان قرار خواهند گرفت، به سرعت هرچه تمام تر تحت مداوا قرار بگیرند.

هافبک تیم لیورپول، پس از پایان بازی گفت:" این اتفاق بد به نظر می‌رسید، بد بود و احساس بدی داشت. من از روند کار و سازوکار آن خبر ندارم اما اگر پزشکان ما می‌گویند که کسی به کمک فوری نیاز دارد، فکر می‌کنم که آن ها در این شرایط نباید قدم بزنند. این تصمیم با من نیست اما فکر می‌کنم باید برخی چیزها را تغییر دهیم. حتی اگر کسی بر روی زمین افتاده و می‌دانید که برخوردی جدی رخ داده، باید به سرعت وارد زمین شوید. حتی اگر داور می‌گوید که وارد نشوید شما باید به داخل زمین بروید و اگر مورد خاصی نبود می‌توانید آنجا را ترک کنید و مسئله تمام است، در این شرایط ثانیه ها مهم هستند."

2102