پدیده بارسلونا در راه پیوستن به چلسی

پدیده بارسلونا در راه پیوستن به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - موندو دپورتیوو و فابریتزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات مدعی هستند مارک گویو پدیده آکادمی بارسلونا به چلسی خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، در اواسط اکتبر سال پیش، مارک گویو برای اولین بار با پیراهن بارسلونا در هفته دهم لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو بازی کرد. ژاوی هرناندز به گویو فرصت بازی کردن داد و در آن زمان، رسانه های اسپانیایی به تمجید از گویو پرداختند، چون یک دقیقه بعد از ورود به زمین، توانست گل پیروزی کاتالان ها را به ثمر برساند و تا هفته ها نامش بر سر زبان ها بود. 

به هر حال، بعید به نظر می رسد  گویو در فصل بعدی شانسی برای بازی کردن داشته باشد. روبرت لواندوفسکی مهاجم اصلی هانسی فلیک خواهد بود و بارسلونا اجازه مذاکره به گویو داده است تا تیم جدیدش را انتخاب کند. حالا موندو دپورتیوو و رومانو مدعی هستند که چلسی با گویو به توافق رسیده و آبی های لندن قرار است 6 میلیون یورو برای خرید این استعداد جوان بپردازند. 

مبلغ 6 میلیون یورو برای محصول آکادمی بارسلونا بسیار کم و عجیب به نظر می رسد، اما تنها 12 ماه از قرارداد مارک گویو با بلوگرانا باقی مانده و گویو هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا جوابی نداده است. 

4416