علاقه دو باشگاه بزرگ اروپایی به مهاجم 18 ساله بارسلونا

علاقه دو باشگاه بزرگ اروپایی به مهاجم 18 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مارک گویو پاز، مهاجم هجده ساله اسپانیایی و محصول آکادمی بارسلونا است و در فصلی که گذشت چند بازی زیر نظر ژاوی هرناندز برای تیم اصلی بارسلونا انجام داد.

به گزارش فوتبالی ، مارک گویو در حال حاضر مورد توجه دو باشگاه بزرگ اروپایی یعنی بایرن مونیخ و چلسی قرار گرفته است. البته بارسلونا دوست دارد که گویو را همچنان نگه دارد چرا که مدیران بارسلونا اعتقاد دارند که مارک گویو هم یکی از بازیکنانی است که آینده باشگاه بارسلونا را می سازد.

به نقل از فابریزیو رومانو، بند فسخ مارک گویو، مهاجم اسپانیایی بارسلونا تنها شش میلیون یورو است و هنوز هم تمدید قرارداد بارسلونا با گویو به طور رسمی اتفاق نیفتاده است تا بند فسخ او افزایش پیدا کند. همین قضیه موجب می شود تا این مهاجم یک فرصت خوب برای چلسی و بایرن مونیخ باشد تا او را به خدمت بگیرند و در نهایت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

مارک گویو از سال 2013 در آکادمی بارسلونا حضور داشته است و در این تیم رشد کرده است. او با وجود 18 سال سن، 187 سانتی متر قد دارد و یک مهاجم بلند قامت به حساب می آید که می شود روی توپ های بلند از او استفاده کرد.

1471