برد اروگوئه با گلزنی ستاره لیورپول و برد آمریکا با گلزنی ستاره میلان

برد اروگوئه با گلزنی ستاره لیورپول و برد آمریکا با گلزنی ستاره میلان

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه دور گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024، بامداد امروز دو بازی دیگر برگزار شد و در این بازی ها تیم ملی آمریکا به مصاف تیم ملی بولیوی رفت و از سوی دیگر تیم ملی اروگوئه با تیم ملی پاناما روبرو شد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آمریکا موفق شد در بازی خودش با نتیجه دو بر صفر تیم ملی بولیوی را شکست بدهد. در این بازی گل اول آمریکایی ها را کریستین پولیسیچ در دقیقه سوم بازی روی پاس تیموتی وه‌آ به ثمر رساند. پولیسیچ بازیکن باشگاه میلان است. گل دوم آمریکایی ها را فولارین بالوگان در دقیقه 44 روی پاس کریستین پولیسیچ به ثمر رساند تا این ستاره میلان عملکرد درخشانی در این بازی داشته باشد و روی هر دو گل تیمش اثر گذار باشد.

در بازی دیگر تیم ملی اروگوئه با تیم ملی پاناما روبرو شد. اروگوئه موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ملی پاناما را شکست بدهد. در این بازی داروین نونیز ستاره لیورپول موفق شد در دقیقه 85 برای تیمش گلزنی کند. گل های دیگر اروگوئه را مکسیمیلیانو آراخائو در دقیقه 16 و متیاس وینا در دقیقه 90 به ثمر رساندند. تک گل پاناما را هم میشائل موریلو در دقیقه پایانی بازی به ثمر رساند.

تماشای خلاصه بازی آمریکا - بولیوی

تماشای خلاصه بازی اروگوئه - پاناما

1470