تیم هم‌شهری بارسلونا به لالیگا صعود کرد

تیم هم‌شهری بارسلونا به لالیگا صعود کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم اسپانیول با پیروزی در دیدار پلی آف صعود به رقابت های لالیگای اسپانیا، توانست به لالیگا برگردد و به این ترتیب اسپانیول دوباره در فصل 2024/25 در سطح اول فوتبال باشگاهی کشور اسپانیا حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، اسپانیول در دور برگشت از دیدار فینال صعود به رقابت های لالیگا، به مصاف تیم رئال اویه‌دو رفت. اسپانیول در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم شکست خورده بود و برای صعود به لالیگا نیاز به کامبک زدن مقابل رئال اویه‌دو داشت. در این بازی اسپانیول موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و مقابل رئال اویه‌دو کامبک بزند. در این بازی هر دو گل اسپانیول را خاوی پوادو به ثمر رساند. او این گل ها را در دقایق 44 و 2+45 به ثمر رساند و به نوعی پشت سر هم توانست به رئال اویه‌دو گلزنی کند و تبدیل به قهرمان تیمش شود.

حالا از فصل آینده دوباره اسپانیول در رقابت های لالیگا حضور دارد و شاهد برگزاری دربی کاتالونیا میان بارسلونا و اسپانیول خواهیم بود. لگانس و رئال وایادولید دو تیم دیگری هستند که به رقابت های لالیگا صعود کرده اند. این دو تیم از قبل صعود خود را قطعی کرده بودند و حالا اسپانیول هم به آن ها پیوسته است.

1470