یورش اسپانیولی ها به درون چمن؛ بازیکنان بارسلونا فرار کردند!

یورش اسپانیولی ها به درون چمن؛ بازیکنان بارسلونا فرار کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران اسپانیول از این که رقیب دیرینه یعنی بارسلونا در زمین آنها جشن قهرمانی لالیگا را برگزار کند، اصلا خوشحال نبودند و به همین خاطر تصاویر عجیبی را رقم زدند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی در کورنیا جشن قهرمانی را درون زمین آغاز کرده بودند که گروهی از هواداران به درون زمین پریدند و به سوی بازیکنان بارسلونا یورش بردند. در حقیقت آنها حصار دور زمین را کنار زدند و وارد چمن شدند. بازیکنان بارسلونا بدین ترتیب مجبور شدند که دوان دوان به سوی رختکن بروند چرا که ممکن بود که برخی از هواداران به آنها آسیب برسانند. 

ماموران ویژه که برای امنیت بازی حاضر شده بودند، سعی در کنترل شرایط کردند و صدایی از بلندگوی ورزشگاه پخش شد که می گفت:" پلیس با شما صحبت می کند. یا خودتان از زمین خارج شوید یا از نیروی اجبار استفاده خواهد شد."

هواداران اما حاضر نبودند که از زمین خارج شوند و علیه مدیران اسپانیول شعار می دادند:"مدیریت، استعفا." که در نهایت هشدار دوم از بلندگو باعث شد تا آنها به صندلی هایشان برگردند.

بعد از آن ماموران پلیس ضدشورش، یک دیوار انسانی را مقابل تونل تشکیل دادند تا هواداری نتواند وارد رختکن شود و به بازیکنان بارسا آسیب بزند هر چند که پیش از آن که ماموران برسند، برخی هواداران خودشان را به تونل رسانده بودند و به بازیکنان بارسا حمله کردند. بوسکتس کاپیتان بارسا با هواداران حریف درگیری لفظی پیدا کرد که مارکوس آلونسو و فران تورس نیز از او دفاع کردند!

4125