عکس؛ حرکاتی که باعث محرومیت مهاجم آلبانی شد

عکس؛ حرکاتی که باعث محرومیت مهاجم آلبانی شد

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا اعلام کرد که میرلیند داکو مهاجم تیم ملی آلبانی، دو بازی از همراهی تیمش محروم شده است و به این ترتیب این بازیکن تنبیه شده است.

به گزارش فوتبالی ، شعار های نژاد پرستانه و ملی گرایانه ای که در بازی آلبانی مقابل کرواسی از سوی هواداران آلبانی داده شد، خشم یوفا و کشور هایی که در این قضیه درگیر بودند را بر انگیخت. یکی از بازیکنانی که با هواداران آلبانی در این شعار دادن ها همراهی کرد و آن ها را به نوعی تحریک کرد، میرلیند داکو مهاجم تیم ملی آلبانی بود. او با گرفتن بلندگو، با هواداران آلبانی همراه شد و علیه صربستانی ها شعار داد. حالا یوفا اعلام کرده است که این بازیکن دو بازی از همراهی تیمش محروم شده است.

در واقع میرلیند داکو بازی تیم ملی آلبانی مقابل تیم ملی اسپانیا را که بازی سوم دور گروهی است، از دست می دهد. از سوی دیگر در صورت صعود تیم ملی آلبانی به مرحله بعدی رقابت ها، میرلیند داکو اولین بازی دور حذفی را هم از دست خواهد داد.

میرلیند داکو بازیکن باشگاه روبین کازان روسیه است و این باشگاه هم پیش از این تصمیم گرفته بود تا این بازیکن را جریمه کند تا میرلیند داکو از هر دو طرف با تنبیه مواجه شود.

1470