پیش‌بینی جدید اوپتا درباره شانس‌های قهرمانی در یورو 2024 (عکس)

پیش‌بینی جدید اوپتا درباره شانس‌های قهرمانی در یورو 2024 (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که در اواسط برگزاری دور گروهی رقابت های یورو 2024 هستیم و تمامی تیم ها دو بازی ابتدایی خود را در یورو 2024 انجام داده اند، اوپتا که یک رسانه مطرح در حوزه آماری در دنیای فوتبال است، پیش بینی جدید خود را درباره شانس های قهرمانی یورو 2024 ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی ، در پیش بینی جدید اوپتا همچنان تیم ملی فرانسه شانس اول قهرمانی در یورو 2024 قلمداد می شود. فرانسوی ها در این پیش بینی 18.9 درصد شانس قهرمانی دارند.

در پیش بینی قبلی اوپتا که قبل از شروع تورنمنت انجام شد، تیم ملی انگلیس شانس دوم قهرمانی بود اما حالا پس از برگزار شدن دو بازی از دور گروهی، این تیم ملی آلمان است که شانس دوم قهرمانی است. ژرمن ها 17.9 درصد شانس قهرمانی از نظر اوپتا دارند. تیم ملی انگلیس در رده سوم ایستاده است و 16.7 درصد شانس قهرمانی در این رقابت ها دارد.

تیم ملی اسپانیا که از دو بازی ابتدایی خود شش امتیاز گرفت و هیچ گلی هم دریافت نکرد، از نظر اوپتا شانس چهارم قهرمانی است و 14.3 درصد شانس قهرمانی دارد. یاران کریستیانو رونالدو هم شانس پنجم قهرمانی هستند و 11.4 درصد برای فتح جام شانس دارند. تیم ملی هلند هم شانس ششم قهرمانی از نظر اوپتا با 6.2 درصد است و تیم ملی ایتالیا هم در رده هفتم ایستاده است و 3.7 درصد از نظر اوپتا شانس قهرمانی دارد.

1471