پایان محرومیت مدیر عامل پرسپولیس؛ روزهای پرمشغله درویش شروع می‌شود

پایان محرومیت مدیر عامل پرسپولیس؛ روزهای پرمشغله درویش شروع می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- محرومیت 20 روزه رضا درویش فردا به پایان می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، روز 15 خرداد ماه بود که با رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به مدت 20 روز از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد. این رای ظاهرا به دلیل اتفاقاتی که یک شب قبل‌تر در برنامه فوتبال برتر رخ داد صادر شد

در آن برنامه درویش علاوه بر مشاجره تند و تیزی که با فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال داشت و در آن بعضا از الفاظ ناخوشایندی استفاده کرده بود، در بخشی از مشاجره‌اش با سمیعی جمله‌‌ای را به زبان آورد که در آن ظن توهین به لهجه مردم استان گیلان وجود داشت.

در رای کمیته اخلاق آمده بود: «بنا به اهمیت موضوع به استناد مواد 23 و 65 آیین نامه کمیته اخلاق، دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر شده و بر این اساس اعلام می‌شود وی به مدت 20 روز تا صدور رای نهایی محروم از هرگونه فعالیت فوتبالی خواهد بود

فردا مورخ 4 تیرماه آخرین روز محرومیت رضا درویش است. او پس از پایان این محرومیت 20 روزه که در ظاهر، مشغول استراحت بود، روزهای سخت و پرفشاری در پیش خواهد داشت. چرا که در این مدت اتفاقات زیادی در باشگاه پرسپولیس رخ داده است. اغلب این اتفاقات هم ناخوشایند بوده و به دلیل محرومیت درویش، باشگاه نتوانسته واکنش مناسبی به این اتفاقات داشته باشد.

یک هفته بعد از شروع محرومیت درویش، اوسمار ویرا رسما از پرسپولیس جدا شد و باشگاه پرسپولیس جستجو برای یافتن مربی جدید را شروع کرد. در این مدت مذاکرات توسط حسین بادامکی پیش می‌رفت. البته که قطعا همه امور با هماهنگی مدیر عامل انجام شده است اما هر چه که هست هنوز خبری از معرفی سرمربی جدید پرسپولیس نیست و از مذاکره با والتر ماتزاری هم خبرهای خوبی شنیده نمی‌شود. مهم‌ترین ماموریت درویش در بازگشت از محرومیت، انتخاب سرمربی جدید تیم است.

ماموریت بعدی درویش حل شدن مساله بازیکنان این تیم است. به نظر می‌رسد جدایی حداقل 3 بازیکن، یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی قطعی شده است. اما شاید درویش در آخرین لحظات بتواند نظر این 3 بازیکن را تغییر بدهد و آنها را به پرسپولیس برگرداند.

سپس نوبت به تمدید قرارداد سایر بازیکنان مثل مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی و ... می‌رسد. اتفاقی که اگر زودتر از این‌ها رخ می‌داد شاید جلوی رفتن بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی را هم می‌گرفت.

مرحله بعدی ماموریت درویش پروژه جذب بازیکنان جدید است. از چند نفر از پدیده‌های لیگ بیست و سوم به عنوان بازیکنان جدید پرسپولیس نام برده شده است اما تا این لحظه هیچ کدام از این بازیکنان به پرسپولیس حتی نزدیک هم نشده‌اند. در واقع پرسپولیس در روزهای محرومیت درویش هم چند بازیکن از دست داده و هم در جذب بازیکنان جدید ناموفق بوده است.

ظاهرا پروژه‌های مهم در پرسپولیس در غیبت مدیر عامل این تیم پیش نمی‌رود. به همین دلیل هم محرومیت 20 روزه درویش لطمات زیادی به این تیم زده است. حالا درویش در بازگشت از محرومیت روزهای سخت و پرمشغله‌ای در پیش دارد و باید عقب ماندگی پرسپولیس را در همه مسائل، ظرف چند روز جبران کند.

1359