به شایعات توجه نکنید؛ اصفهان با دو‌ تیم در لیگ برتر فوتبال زنان

به شایعات توجه نکنید؛ اصفهان با دو‌ تیم در لیگ برتر فوتبال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- در چند روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر فروش امتیاز تیم فوتبال زنان تام اصفهان به گوش می رسید که این شایعات توسط سرمربی این تیم تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی، پس از الزام ای اف سی به تیم داری مردان در بخش زنان و توجه بیشتر به فوتبال زنان، حالا شایعات زیادی مبنی بر خرید امتیاز تیم های لیگ برتری زنان توسط استقلال و پرسپولیس به گوش می رسد. 

تیم فوتبال زنان تام اصفهان که این فصل به لیگ برتر صعود کرده یکی از تیم هایی است که شایعات زیادی مبنی بر فروش امتیاز این تیم مطرح شده که البته سرمربی این تیم در تماسی با خبرنگار فوتبالی این مسئله را شدیدا تکذیب کرد.

فرزانه نصری که فصل گذشته تام را در لیگ دسته یک قهرمان کرد و به لیگ برتر آورد درباره شایعات مطرح شده گفت: باشگاه تام با حمایت مدیرعامل و سایر اعضا قصد دارد تیمی قدرتمند را برای لیگ برتر آماده کند و باشگاه از حالا برای جذب بازیکنان مد نظر اقدام کرده است. او گفت برخی ها دنبال شیطنت هستند تا ما نتوانیم با بازیکنان مورد نظر خود به توافق برسیم و این شایعات را به وجود می آورند.

حالا با این صحبت ها از جانب فرزانه نصری باید بعد از چند سال شاهد حضور دو تیم از اصفهان یعنی سپاهان و تام در بالاترین سطح فوتبال زنان باشیم. اگر ذوب آهن منحل نمی شد، این فصل اصفهانی ها با ۳ تیم رکورد می زدند.

هرچند که تا شروع لیگ برتر فوتبال زنان هنوز ۳ ماه دیگر زمان است و باید دید بالاخره پرسپولیس و‌ استقلال می توانند با تیمی به توافق برسند یا خیر.

6001