بیرانوند با تراکتور به توافق اولیه دست پیدا کرد

بیرانوند با تراکتور به توافق اولیه دست پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد دروازه‌بان سابق پرسپولیس به زودی برای عقد قرارداد راهی تبریز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند چند روز قبل طی اقدامی جنجالی و ناگهانی قرارداد خود را به صورت یکطرفه با پرسپولیس فسخ کرد تا ماجرایی مشابه تابستان سال قبل اتفاق بیفتد.

این فسخ ناگهانی در حالی اتفاق افتاد که بیرانوند مطالبات فصل اخیر خود را به طور تمام و کمال از باشگاه دریافت کرده بود و گویا مسئله‌ای که موجب تکدر خاطر این دروازه‌بان شده بود، طلب او از سال‌های گذشته بود که موجب شد او تصمیم بگیرد به همکاری خود با قرمزهای تهران پایان دهد.

در گمانه‌زنی‌های اولیه، از اصفهان به عنوان مقصد احتمالی بیرانوند یاد می‌شد و از گوشه و کنار شنیده می‌شد شاید پرسپولیس و سپاهان برای جابه‌جایی بیرانوند و نیازمند به توافق برسند، اما ناگهان ورق چرخید و دروازه‌بان سابق پرسپولیس سر از دفتر زنوزی (مالک تراکتور) در اکباتان در آورد!

روز گذشته، «فوتبالی» نخستین رسانه‌ای بود که خبر حضور بیرانوند در دفتر اصلی هواپیمایی آتا را منتشر کرد و از مذاکرات تراکتور با بیرانوند خبر داد.

در گزارشی که روز گذشته منتشر کردیم، گفتیم علیرضا بیرانوند با خودروی لکسوس مشکی‌رنگ در در دفتر هواپیمایی آتا در اکباتان رویت شده که متعلق به محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور است و به نظر می‌رسد جلسه‌ای را با مالک باشگاه تراکتور برگزار کرده است.

هم اکنون طبق اخبار جدیدی که امروز به دست رسیده، بیرانوند و تراکتور به توافقات اولیه دست پیدا کرده‌اند.

در حال حاضر، بیرانوند تصمیم دارد سفری چند روزه داشته باشد و به احتمال زیاد پس از بازگشت از سفر، قرارداد خود را با باشگاه تبریزی امضا خواهد کرد؛ قراردادی که گفته می‌شود به مدت یک فصل منعقد خواهد شد.

تراکتور در فصل گذشته حسین پورحمیدی را در چارچوب دروازه خود داشت که عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد و باید دید در صورت جذب بیرانوند، چه سرنوشتی در انتظار این دروازه‌بان خواهد بود.

از طرفی، مدت‌هاست که خبر واگذاری تراکتور مطرح شده و محمدرضا زنوزی تصمیم داشت از مالکیت این تیم انصراف بدهد؛ اما حالا با توجه به مذاکرات اخیر، احتمال دارد او از تصمیم خود برای واگذاری منصرف شده باشد و قصد داشته باشد همچنان به تیمداری در تبریز ادامه بدهد و تیمی پرمهره را راهی لیگ بیست‌وچهارم کند.

7474