قابی از نگاه‌های آردا گولر به کریستیانو رونالدو

قابی از نگاه‌های آردا گولر به کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته آردا گولر در بازی ترکیه مقابل پرتغال، کار را از روی نیمکت شروع کرد چرا که به اعتقاد مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه، گولر از لحاظ بدنی در شرایط مناسبی برای بازی کردن به طور فیکس نبوده است.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال و تیم ملی ترکیه در دومین بازی خود در رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و صعود خود را به مرحله حذفی رقابت های یورو 2024 قطعی کند.

در این بازی کریستیانو رونالدو در دقیقه 56 به برونو فرناندز پاس گل داد. آردا گولر در این بازی در حالی که کار را از روی نیمکت شروع کرده بود، در دقیقه 70 بازی به جای یونس آکگان وارد زمین شد. گولر نتوانست شرایط بازی را تغییر بدهد. البته چنین انتظاری هم نمی رفت چرا که در لحظه ای که آردا گولر وارد میدان شد، تیم ملی پرتغال سه گل به تیم ملی ترکیه زده بود.

یکی از تصاویر جالبی که در این بازی رقم خورد، مربوط به لحظه ای بود که آردا گولر در حال نگاه کردن به کریستیانو رونالدو بود. گولر 19 سال سن دارد و رونالدو 39 ساله است. کریس رونالدو مثل یک الگو برای آردا گولر است. رونالدو آقای گل تاریخ باشگاه رئال مادرید با 150 گل است و آردا گولر تازه در ابتدای دوران حضور خود در رئال مادرید قرار دارد.

1471