گزارش ویژه/ درباره یک استوری خبرساز؛ فولاد از یحیی رونمایی می‌کند؟

گزارش ویژه/ درباره یک استوری خبرساز؛ فولاد از یحیی رونمایی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا مشکل مجوز فعالیت سرمربی سابق پرسپولیس حل شده است و او به زودی روی نیمکت یک تیم لیگ برتری خواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، دیشب آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام یک استوری منتشر کرد که بسیار خبرساز شده و البته کنجکاوی خیلی‌ها را هم برانگیخته است.

مرادی در این استوری تصویری از ورزشگاه فولادآرنا را منتشر کرده است که روی آن تصویر مبهمی از یک فرد دیده می‌شود. البته این تصویر برای آنهایی که فوتبالی هستند اصلا مبهم نیست و خیلی‌ها با همان نگاه اول تشخیص دادند که این فرد، یحیی گل‌محمدی است.

به نظر می‌رسد هدف مرادی از انتشار این استوری این است که بگوید کار مذاکره و توافق با سرمربی سابق پرسپولیس تمام شده است و یحیی گل‌محمدی ظرف چند روز آینده به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان معرفی خواهد شد.

یحیی در پایان نیم‌فصل اول لیگ بیست و سوم از سمتش در پرسپولیس استعفا کرد. در همان مقطع شایعاتی درباره پیشنهاد باشگاه‌های فولاد و تراکتور به این مربی منتشر شد اما به نظر می‌رسید که مشکل یحیی برای نشستن روی نیمکت فولاد یا هر تیم دیگری، نداشتن مجوز فعالیت است.

در آن مقطع یحیی نتوانست به فولاد برود. اما در چند هفته پایانی لیگ برتر و بعد از این که پاکو خمز از تراکتور رفت خبر رسید که مدیران این باشگاه قصد دارند یحیی را به عنوان سرمربی جدید تیم‌شان انتخاب و معرفی کنند. ظاهرا توافق بین یحیی و هوشنگ نصیرزاده مدیر عاملِ وقت تراکتور هم انجام شده بود. اما باز هم همان مشکل مجوز فعالیت اجازه نداد این همکاری شروع شود.

چند روز پیش بود که نصیرزاده از مدیرعاملی باشگاه تراکتور استعفا داد و به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه فولاد خوزستان معرفی شد. حالا هم استوری سخنگوی باشگاه فولاد منتشر شده است که نشان می‌دهد یحیی به زودی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

این طور به نظر می‌رسد که تلاش‌های نصیرزاده برای رفع مشکل یحیی و گرفتن مجوز فعالیت او برای سرمربیگری در تراکتور نتیجه داده است اما کمی دیر! در واقع مشکل یحیی درست زمانی حل شد که نصیرزاده از تراکتور به فولاد رفت و حالا یحیی برای نشستن روی نیمکت فولاد مشکلی ندارد. البته طرفداران تراکتور دوست داشتند یحیی سرمربی تیمشان باشد، اما نصیرزاده به فولاد خوزستان رفت تا یحیی را هم با خودش به این تیم ببرد!


1359