عکس؛ جای لگد زیدان روی درب رختکن ورزشگاه لایپزیش

عکس؛ جای لگد زیدان روی درب رختکن ورزشگاه لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از ورزشگاه هایی که در کشور آلمان برای بازی های یورو 2024 مورد استفاده قرار می گیرد، ورزشگاه لایپزیش است.

به گزارش فوتبالی ، ورزشگاه لایپزیش یک یادگاری ویژه از زین الدین زیدان در دل خود دارد و آن هم جای لگدی است که زیدان به درب فلزی رختکن این ورزشگاه زده است.

در حقیقت در رقابت های جام جهانی 2006 که در کشور آلمان برگزار می شد، در بازی دوم دور گروهی تیم ملی فرانسه به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت. این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و کار فرانسه برای صعود به دور بعدی دشوار شد. در این بازی زین الدین زیدان کارت زرد دریافت کرد و با توجه به دو کارته شدنش در این تورنمنت، بازی سوم دور گروهی را از دست داد و محروم شد. زیدان که از این قضیه و از نتیجه بازی عصبانی بود. در زمان بازگشت به رختکن لگد محکمی به درب فلزی این رختکن زد به طوری که جای کفش ها و استوک هایش روی این درب فلزی باقی ماند.

حالا مسئولان ورزشگاه لایپزیش، جای این لگد زیدان را به عنوان یادگاری نگه داشته اند و در کنار آن نوشته اند:" یادگاری از طرف Z "

زین الدین زیدان در دورانی که بازی می کرد، گاهی اوقات تبدیل به یک بازیکن خشن می شد اما زیزو در دوران مربیگری خود یک سرمربی آرام بوده است.

1470