عکس؛ چهره ناراضی امباپه روی نیمکت فرانسه

عکس؛ چهره ناراضی امباپه روی نیمکت فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کیلیان امباپه از نتیجه ای که در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند رقم خورد، رضایت ندارد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی فرانسه و تیم ملی هلند در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. کیلیان امباپه در این بازی به طور کامل روی نیمکت نشسته بود و وارد میدان نشد. علت این قضیه آن بود که بینی امباپه در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش شکست و حالا دیدیه دشان ترجیح داد که روی امباپه ریسک نکند.

کیلیان امباپه که روی نیمکت تیم ملی فرانسه نشسته بود، به نظر می رسید که از نتیجه بازی ناراضی است. فرانسوی ها در هفت بازی اخیر خود که امباپه را از ابتدا درون ترکیب نداشته اند، نتوانسته اند به پیروزی برسند و این قضیه به خوبی نشان می دهد که تیم ملی فرانسه به کیلیان امباپه وابستگی ویژه ای دارد. در واقع بهترین مهاجم فرانسه کیلیان امباپه است.

آنتوان گریزمن که در بازی فرانسه مقابل هلند، مهاجم فرانسوی ها بود، عملکرد خوبی نداشت و با فرصت سوزی هایی که داشت، امکان کسب سه امتیاز را از فرانسه گرفت.

1470