مرد خستگی ناپذیر بهترین بازیکن دیدار فرانسه و هلند شد

مرد خستگی ناپذیر بهترین بازیکن دیدار فرانسه و هلند شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دونده و جنگنده تیم ملی فرانسه بهترین بازیکن دیدار دو‌ تیم فرانسه و هلند شد.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان دیدار دو تیم فرانسه و هلند در رقابت های یورو ۲۰۲۴ که اولین تساوی بدون گل رقابت ها تاکنون را رقم زد انگولو کانته هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه الاتحاد عربستان به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

این برای دومین دیدار پی‌درپی است که کانته به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدارهای تیم ملی فرانسه انتخاب می شود. پیش از این و در دیدار برابر تیم تیم سخت‌کوش اتریش که تنها با یک گل‌ به‌ خودی برابر پر ستاره‌ ترین تیم یورو ۲۰۲۴ شکست خورد هم این بازیکن دونده و جنگنده در مقابل عملکرد فراتر از انتظار اتریش تحسین هواداران این تیم را برانگیخت و باعث شد در نهایت تلاش خروس‌ها با درخشش چشم‌گیر او به پیروزی برسند

هافبک ۳۳ ساله الاتحاد در حالی که در ۳۶ ماه اخیر، فقط ۳ بار در ترکیب فرانسه قرار گرفته است، در طی ۱۴ روز اخیر همین تعداد بازی را با پیراهن فرانسوی ها تجربه کرده و دوبار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.

درخشش هافبک سابق چلسی و فعلی الاتحاد که فصل چندان خوبی را در فوتبال عربستان سپری نکرد باعث توجه دوباره اهالی فوتبال اروپا به انگولو کانته شده است.

۱۰۰۹