ستاره 16 ساله: اگر قهرمان یورو شوم، دیگر درس نمی‌خوانم

ستاره 16 ساله: اگر قهرمان یورو شوم، دیگر درس نمی‌خوانم

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال ستاره 16 ساله اسپانیا که درخشش قابل توجهی در یورو 2024 داشته، اخیراً اعلام کرده که در صورت قهرمانی لاروخا در یورو، او دیگر به تحصیلاتش ادامه نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال، کم کم به یکی از وینگرهای برجسته دنیای فوتبال تبدیل می شود. او در اولین فصل بازی اش در پیراهن بارسلونا، هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرد و حالا یکی از بازیکنان ترکیب اصلی اسپانیا در یورو 2024 است. یامال همچنان در مدرسه مشغول درس خواندن است و حتی فاش کرد که معلم‌ هایش در طول رقابت های یورو 2024 در آلمان، به او مشق و تکالیفی محول کرده اند. حالا او اعلام کرده که در صورت قهرمانی اسپانیا در این تورنمنت، ترک تحصیل خواهد کرد.

به نقل از سایت گل، یامال در مصاحبه ای با Cope گفت: "چند ساعت در روز درس می خوانم؟ از آنجایی که ما زمان های خالی زیادی داریم، وقتی در اتاق هستم و کاری برای انجام دادن ندارم، معمولاً به سراغ آیپد می روم و چندتا از تکالیفم را انجام می دهم و سپس وقتی که نیکو و فرمین مرا به پلی استیشن بازی کردن دعوت می کنند، پیش آن ها می روم."

"آیا امتحان هم می دهم؟ با آیپد نه. هنوز از نمراتم خبر ندارم، اما بستگی به عملکرد اسپانیا در یورو 2024 دارد. اگر تا فینال برویم، من دیگر به مدرسه برنخواهم گشت و مستقیماً به تعطیلات خواهم رفت."

4416