انتقاد شدید سرمربی ایتالیا از ستاره آرسنال

انتقاد شدید سرمربی ایتالیا از ستاره آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - لوچیانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا به صورت علنی اعلام کرد که اصلاً از عملکرد جورجینیو ستاره باشگاه آرسنال راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، مدافع عنوان قهرمانی یورو، شب گذشته به مصاف اسپانیا رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. جورجینیو یکی از مهره های کلیدی ایتالیا در یورو 2020 به شمار می رفت که توانست همراه با این تیم قهرمان یورو شود و در همان سال، یکی از مدعیان جایزه توپ طلا بود. او که حالا با تجربه ترین بازیکن ایتالیا به شمار می رود، مسئولیت های زیادی در زمین و خارج از زمین دارد، اما نتوانسته نظر مثبت اسپالتی را جلب کند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق ناپولی و رم در خصوص عملکرد جورجینیو در نیمه اول گفت: "او باید برای گرفتن توپ تلاش کند، در غیر این صورت هیچ نکته ای در بازی دادن به او نیست."

البته ایتالیا فقط در بازی با اسپانیا بد نبود، بلکه آن ها در بازی نخست مقابل آلبانی ابتدا از حریف خود پیش افتادند و سپس توانستند 2 گل به ثمر برسانند و کامبک بزنند، اما به وضوح می توان ضعف را در تیم ملی ایتالیا دید. حالا آتزوری در آخرین بازی خود باید به مصاف کرواسی برود و کسب یک تساوی می تواند به آن ها کمک کند تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

4416