انتقاد اسطوره منچستریونایتد از ستاره لیورپول

انتقاد اسطوره منچستریونایتد از ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- روی کین، ستاره ایرلندی سابق باشگاه منچستریونایتد پس از دیدار تیم ملی انگلیس مقابل دانمارک از عملکرد ترنت الکساندر آرنولد انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تیم ملی انگلیس در دومین دیدار خودش در رقابت‌های یورو 2024 مقابل تیم ملی دانمارک متوقف شد. پس از پایان این مسابقه، ستاره‌های نام‌آشنای انگلیسی در کانون انتقادات قرار گرفتند. کارشناسان اعتقاد دارند که این بازیکنان در سطح واقعی خود قرار ندارند، چرا که چند ماه پیش در تیم‌های باشگاهی خود عملکرد خیلی بهتری را به نمایش می‌گذاشتند.

یکی از بازیکنانی که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، ترنت الکساندر آرنولد بود. بازیکنی که در لیورپول در پست دفاع راست بازی می‌کند، اما گرت ساوتگیت در تیم ملی او را در مرکز زمین قرار داده است. آرنولد زوج دکلان رایس در کمربند خط میانی است و وظیفه بازی‌سازی و کنترل بازی را بر عهده دارد. اما این ستاره 25 ساله در بازی مقابل دانمارک در حد انتظار ظاهر نشد.

روی کین، ستاره ایرلندی سابق باشگاه منچستریونایتد پس از پایان بازی انگلیس و دانمارک در انتقاد به شکل بازی آرنولد گفت: «آرنولد به هیچ وجه نمی‌تواند در حد یک هافبک وسط بازی کند. نمی‌دانم چرا کسی به این نکته توجه ندارد. دکلان رایس فکر می‌کند که می‌تواند در کنار او سازگار شود و به هماهنگی خوبی برسد، اما در چنین تورنمنت‌هایی نمی‌شود این کار را کرد.»

حالا باید دید واکنش ساوتگیت به انتقادات چه خواهد بود؟ آیا در بازی بعدی به بازیکنانی همچون کانر گلگر، آدام وارتون یا کوبی ماینو اعتماد می‌کند یا همچنان اصرار دارد آرنولد را در کنار رایس بازی دهد؟

1428