رسمی؛ ستاره جوان لاماسیا با بارسلونا تمدید کرد

رسمی؛ ستاره جوان لاماسیا با بارسلونا تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مارک کاسادو، ستاره جوان تیم بارسلونا اتلتیک قراردادش را تا سال 2028 با این تیم تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، کارخانه بازیکن‌سازی لاماسیا در فصول اخیر ستاره‌های نام‌دار و سرشناسی را به دنیای فوتبال معرفی کرد. بازیکنانی که در روزهای بحرانی بارسلونا از راه رسیدند و این باشگاه را تا حدی از مشکلات بیرون کشیدند. بارسا به کمک همین بازیکنان جوان، توانست دوباره قهرمانی لالیگا را جشن بگیرد و یک بار دیگر به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

الخاندرو بالده، پابلو گاوی، رونالد آرائوخو، فرمین لوپز، لامین یامال و پائو کوبارسی، اصلی‌ترین مهره‌های پرورش‌یافته از آکادمی لاماسیا هستند که در چند فصل اخیر در پیراهن تیم اصلی بارسلونا خوش درخشیدند. حالا یک بازیکن دیگر قرار است از این آکادمی به جهان فوتبال معرفی شود. مارک کاسادو، هافبک جوان تیم دوم بارسلونا، با درخشش در فصلی که گذشت توجه هانسی فلیک، سرمربی جدید کاتالان‌ها را به خود جلب کرد.

حالا قرارداد این ستاره جوان تا سال 2028 تمدید شد. او بازیکن مورد علاقه رافا مارکز، سرمربی تیم بارسلونا اتلتیک هم هست. برخی خبرگزاری‌ها به این موضوع اشاره کردند که مارکز و فلیک، بر سر استعداد بالای این بازیکن توافق دارند و اصرار این دو نفر عامل اصلی حرکت باشگاه برای تمدید قرارداد کاسادو بود.

گفته می‌شود که با تمدید قرارداد کاسادو، از فصل آینده او نقش پررنگ‌تری در تیم پیدا می‌کند. فلیک اعتقاد خاصی به بازی او دارد. برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند ورود این بازیکن به تیم اصلی، به منزله پایان کار سرخی روبرتو با بارسلونا خواهد بود.

1428