دلخوری هافبک بارسلونا از دست ژاوی

دلخوری هافبک بارسلونا از دست ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - مارک کاسادو هافبک بارسلونا می گوید ژاوی هرناندز سرمربی سابق این باشگاه به او اعتماد کافی نداشته است.

به گزارش فوتبالی، در فصل گذشته زیر نظر ژاوی هرناندز، مارک کاسادو جایی در ترکیب اصلی بارسلونا نداشت، اما با اخراج ژاوی و آمدن هانسی فلیک، کاسادو حالا جایگاه ثابتی در خط هافبک کاتالان ها دارد. 

هافبک جوان بلوگرانا گفت: "من فرصت های زیادی برای بازی کردن در اختیار نداشتم، اما همین مسئله به من کمک کرد تا از نظر ذهنی قوی تر شوم. بعضی وقت ها احساس می کردم که می توانم بازی کنم، اما ژاوی این فرصت را به من نمی داد. علیرغم این مسئله، من همیشه قدردان ژاوی هستم. او کسی بود که باعث شد من به تیم اصلی بیایم و اینجا تمرین کنم. من برای این موضوع، همیشه قدردان او هستم. مجبور شدم راه طولانی تری را برای رسیدن به ترکیب اصلی طی کنم، اما این کمک کرد تا به بازیکنی که امروز هستم تبدیل شوم. حالا احساس می کنم باتجربه تر هستم و می دانم بازی در کدام استادیوم از همه سخت تر است."

"فلیک؟ او به من کمک زیادی کرده تا با اعتماد به نفس در زمین بازی کنم و همیشه صد درصد توانم را به کار بگیرم. ایده های او از روز اول مشخص بود."

4416