بازیکن بارسلونا که پس از آمدن فلیک قصد ترک بارسا را ندارد

بازیکن بارسلونا که پس از آمدن فلیک قصد ترک بارسا را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو مدافع بیست و پنج ساله بارسلونا به نظر می رسد که قصد دارد فصل آینده را هم در بارسلونا بماند و نمی خواهد که در تابستان به پیشنهاد ها گوش بدهد.

به گزارش فوتبالی ، رونالد آرائوخو به خاطر اشتباهش در بازی برگشت بارسلونا - پاری سن ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و اخراجش از زمین با خطا کردن روی بارکولا، به شدت در بارسلونا تحت فشار بود و انتقاد های تندی را از هواداران بارسا می شنید. از سوی دیگر ژاوی هرناندز هم که سرمربی بارسلونا بود، از عملکرد آرائوخو انتقاد کرده بود. همین قضیه ها منجر شده بود تا آرائوخو به فکر ترک بارسلونا بیفتد.

حالا به نظر می رسد که با آمدن هانسی فلیک نظر رونالد آرائوخو عوض شده است. به نقل از روزنامه اسپورت، رونالد آرائوخو از ابتدای آمدن هانسی فلیک به باشگاه بارسلونا، ارتباط خوب و نزدیکی با این سرمربی داشته است و می خواهد که در بارسلونا بماند تا زیر نظر این سرمربی کار کند و به موفقیت برسد. البته هانس دیتر فلیک هم قصدی برای کنار گذاشتن رونالد آرائوخو ندارد و به نظر می رسد که مدافع فیکس بارسلونا زیر نظر هانسی فلیک، آرائوخو خواهد بود.

1471