ترکیب اسلواکی و اوکراین؛ سنگربان رئال مادرید نیمکت‌نشین شد

ترکیب اسلواکی و اوکراین؛ سنگربان رئال مادرید نیمکت‌نشین شد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته دوم رقابت‌های یورو 2024، دو تیم اوکراین و اسلواکی از ساعت 16:30 به مصاف همدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های گروه E مسابقات یورو 2024، از ساعت 16:30 دو تیم اوکراین و اسلواکی دومین دیدار خودشان را در این تورنمنت برگزار می‌کنند. این مسابقه با قضاوت مایکل اولیور، داور سرشناس انگلیسی و در ورزشگاه دوسلدورف آرنای شهر دوسلدورف برگزار خواهد شد.

اسلواکی در هفته نخست شگفتی‌ساز شد و توانست از سد بلژیک مدعی عبور کند. فرانچسکو کالزونا، سرمربی ایتالیایی این تیم که در مقطعی هدایت ناپولی را هم به عهده داشت، تیم باانگیزه‌ای را روانه مسابقات کرده است. مارتین دوبرواکا، استانیسلاو لوبوتکا و میلان اشکرینیار ستاره‌های نام‌دار تیم ملی اسلواکی هستند که در دیدار مقابل اوکراین هم تیمشان را همراهی می‌کنند.

در آن سوی میدان اما، تیم ملی اوکراین اصلا شروع خوبی در جام نداشت. آن‌ها با وجود این‌که ستاره‌های آماده و خوبی در اختیار دارند، اما در گام نخست با 3 گل برابر تیم ملی رومانی شکست خوردند تا کارشان برای صعود پیچیده شود. آندری لونین که در بازی اول متزلزل ظاهر شده بود، برای این مسابقه نیمکت‌نشین شده است.

ترکیب تیم ملی اسلواکی:

سنگربان: مارتین دوبراواکا

مدافعان: پیتر پراکیک، دنیس واورو، میلان اشکرینیار و داوید هنکو

هافبک‌ها: استانیسلاو لوبوتکا، یورای کوکا و اوندری دودا

مهاجمین: ایوان شرانز، لوکاس هاراسلین و روبرت بوژنیک

ترکیب تیم ملی اوکراین:

سنگربان: آناتولی توربین

مدافعان: اولکساندر تیمچیک، ایلیا زابارنی، میکولا ماتوینکو و الکساندر زینچنکو

هافبک‌ها: میکولا شاپارنکو، ولادیمیر براژکو و جورجی سوداکوف

مهاجمین: آندری یارمولنکو، میخاییلو مودریک و آرتم دووبیک 

1428