گزارش روز؛ دلایلی که ماتزاری را از پرسپولیس دور کرد؛ باز هم اولویت قرمزها سرمربی خارجی بزرگ است

گزارش روز؛ دلایلی که ماتزاری را از پرسپولیس دور کرد؛ باز هم اولویت قرمزها سرمربی خارجی بزرگ است

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل منتفی شدن احتمالی حضور والتر ماتزاری در پرسپولیس چیست؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می‌رسید والتر ماترازی با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و سرمربی سابق ناپولی، جانشین اوسمار ویرا خواهد شد اما امروز صبح یک خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که ماتزاری مسافر تهران نخواهد شد.

اولین دلیلی که درباره این موضوع مطرح شده، ادعای سایت آنا بوده که بر اساس آن، اخبار منفی‌ که درباره ایران به این مربی داده شده، او را از سفر به تهران پشیمان کرده است.

اطلاعات خبرنگار فوتبالی اما روایت دیگری را نشان می‌دهد. گویا در جریان مذاکرات بین نماینده ماتزاری با باشگاه پرسپولیس، این مربی شرطهای مختلفی برای باشگاه گذاشته که برآورده کردن برخی از آنها، آسان و البته به مصلحت نبوده است!

از طرف دیگر ماتزاری درباره جذب بازیکن و همچنین همکارانش در کادر فنی خواهان اختیار تام شده که باشگاه پرسپولیس زیر بار این موضوع هم نرفته است.

البته که هنوز حضور مربی ایتالیایی در تهران را نباید به طور قطعی منتفی دانست چرا که باشگاه پرسپولیس، بسته پیشنهادی جدیدش را برای ماتزاری فرستاده و منتظر پاسخ نهایی این مربی سرشناس است.

در صورتی که پرسپولیس و ماتزاری به توافق نرسند – که احتمالش وجود دارد – قرمزها سایر سراغ گزینه‌هایشان برای جانشینی اوسمار ویرا خواهند رفت. گزینه‌هایی که هیچکدام از آنها ایرانی نیستند و قطعا یک سرمربی خارجی روی نیمکت پرسپولیس در فصل آینده خواهد نشست.

1984