گزارش ویژه/ اتفاق عجیب؛ تکرار ماجرای اورونوف درباره ماتزاری برای استقلال

گزارش ویژه/ اتفاق عجیب؛ تکرار ماجرای اورونوف درباره ماتزاری برای استقلال

پایگاه خبری فوتبالی– توافق احتمالی پرسپولیس با والتر ماتزاری، به یک دلیل خاص، حساسیت هواداران استقلال را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، بامداد پنجشنبه بود که از جانشین احتمالی اوسمار ویرا، در رسانه‌های اروپایی رونمایی شد و خبر آمد والتر ماتزاری سرمربی سابق ناپولی به احتمال زیاد فصل آینده هدایت پرسپولیس را به عهده خواهد گرفت.

این خبری بود که مورد تایید رسانه‌های ایتالیایی قرار گرفته بود و گویا باشگاه پرسپولیس هم به صورت غیررسمی این موضوع را تایید کرده بود هر چند که حسین شهریاری رئیس هیات مدیره پرسپولیس در گفت و گوی دیروزش با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که هنوز گزینه نهایی این باشگاه مشخص نشده است.

نکته قابل توجه اینکه ماتزاری در حالی در آستانه سفر به ایران برای توافق نهایی با پرسپولیس بود که گویا مدیر برنامه‌های این مربی 62 ساله، اول او را به استقلال هم پیشنهاد داده بود اما پاسخ منفی از آبی‌ها گرفته بود و حالا احتمال حضور او در دیگر تیم بزرگ پایتخت وجود دارد.

در شرایطی که هنوز تکلیف نیمکت استقلال و ماندن یا رفتن نکونام مشخص نشده، هواداران این تیم در فضای مجازی از اینکه مدیران باشگاهشان فرصت استخدام یک مربی سرشناس ایتالیایی را از دست داده‌اند، شدیدا ناراحتند و معتقدند اگر قرار باشد ماتراتزی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و استقلال با نکونام ادامه دهد، اتفاق خوبی در برای استقلال و همچنین دربی برای تیم محبوبشان رخ نخواهد داد.

برخی کانال‌های هواداری استقلال از این موضوع به عنوان فاجعه در تیمشان نام برده و این اتفاق را با ماجرای اوستون اورونوف مقایسه کرده‌اند که در آستانه حضور در استقلال بود اما نکونام او را نخواست تا او راهی تیم رقیب شده و تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی قهرمان لیگ برتر شود.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که هواداران استقلال در فضای مجازی از مدیران هلدینگ فارس درخواست کرده‌اند قبل از نهایی شدن توافق پرسپولیس با والتر ماتزاری، آنها با سرمربی سابق ناپولی به توافق برسند و او را هایجک کنند.

 در هر حال دیروز در فضای مجازی اسناد مکاتبه ایجنت ماتزاری با باشگاه استقلال منتشر شده که نشان می دهد خبری که دیروز منتشر شده درست است. 

البته مذاکرات ماتزاری و پرسپولیس به بن بست خورده اما ظاهرا استقلال هم برنامه‌ای برای جذب سرمربی سابق ناپولی ندارد.

1984