پیش‌بینی جرارد پیکه درباره قهرمان یورو 2024

پیش‌بینی جرارد پیکه درباره قهرمان یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2024 در جریان است و تیم ملی اسپانیا در گروه B رقابت ها تا اینجای کار موفق شده است شش امتیاز بگیرد و صعود خودش را به مرحله حذفی بازی ها قطعی کند.

به گزارش فوتبالی ، جرارد پیکه، بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که قهرمانی در یورو 2012 و جام جهانی 2010 را به همراه تیم ملی اسپانیا دارد، درباره این که کدام تیم می تواند قهرمان رقابت های یورو 2024 شود، گفت:" شانس اول قهرمانی مربوط به آلمان است چرا که آن ها در خانه بازی می کنند. تیم آن ها یک تیم جوان است و بار دیگر هم می گویم که چون آن ها در خانه بازی می کنند یک مزیت ویژه دارند. در اسپانیا هم تغییر نسل رخ داده است و از این لحاظ وضعیت اسپانیا هم به آلمان شبیه است. البته اسپانیا هم همیشه در تورنمنت ها شرایط خوبی داشته است و شانس قهرمانی بوده است اما من این شانس را برای آلمان بیشتر می دانم."

جرارد پیکه از لامین یامال هم تمجید کرد و گفت:" لامین یامال از آن دسته از بازیکنان است که می تواند یک دوره در فوتبال را به نام خودش ثبت کند. بازیکنانی مثل جمال موسیالا و ویرتز در آلمان و جود بلینگام در انگلیس هم شرایطی مشابه با لامین یامال دارند."

1471