پیش‌بینی اسطوره برزیلی درباره برنده توپ طلا در سال 2024

پیش‌بینی اسطوره برزیلی درباره برنده توپ طلا در سال 2024

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت بر سر جایزه توپ طلا در سال 2024 میلادی بیشتر میان وینیسیوس جونیور و جود بلینگام است و باید دید که در نهایت از میان این دو، چه کسی موفق می شود جایزه توپ طلا را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، هم وینیسیوس جونیور و هم جود بلینگام در سال 2024 میلادی به همراه رئال مادرید موفق شدند فاتح رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شوند. آن ها در حال حاضر در اردو های ملی خود هستند و باید دید که در نهایت چه دستاوردی در رقابت های کوپا آمه ریکا و یورو خواهند داشت.

ژولیو باپتیستا، اسطوره فوتبال برزیل که سابقه بازی در تیم های رئال مادرید و آرسنال را در کارنامه حرفه ای خود داشته است، درباره برنده توپ طلا در سال 2024 میلادی گفت:" به نظر من یکی از بین جود بلینگام و وینیسیوس جونیور برنده این جایزه می شود. البته من آن را به وینی جونیور می دهم چرا که او تفاوت های بیشتری را رقم زده است."

باپتیستا درباره آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید و حضورش در کنار وینیسیوس جونیور در فصل آینده گفت:" مهم نیست که آن ها در چه پست هایی بازی کنند چرا که هر دو بازیکنانی عالی هستند. به نظرم حضور امباپه مشکلی برای وینیسیوس ایجاد نخواهد کرد. وینیسیوس در لحظات حساس و مهم، درخشیده است و همین قضیه نشان می دهد که او بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است."

1471