مورایس روی ابرها؛ ششمین قهرمانی در سومین کشور (عکس)

مورایس روی ابرها؛ ششمین قهرمانی در سومین کشور (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورایس ششمین قهرمانی خود به عنوان سرمربی را در سومین کشور مختلف به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس ۵۸ ساله به عنوان دستیار سابق ژوزه مورینیو و به عنوان یک سرمربی شناخته‌شده و باتجربه، دو فصل پیش هدایت تیم طلایی پوش را بر عهده گرفت و دیروز بالاخره موفق شد در پایان دومین فصل حضورش در سپاهان، یک جام قهرمانی برای این تیم به دست بیاورد.

اما این ششمین قهرمانی مورایس به عنوان سرمربی در سومین کشور است. دستیار سابق مورینیو که همه افتخاراتش در سرمربیگری را در کشورهای آسیایی به دست آورده، پس از کره جنوبی و عربستان سعودی، در ایران هم مزه قهرمانی را چشید.

مورایس پیش از این توانسته دو بار در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ با تیم چونبوک موتورز عنوان قهرمانی کی لیگ کره جنوبی را به دست بیاورد. سرمربی پرتغالی در سال ۲۰۲۰ علاوه بر قهرمانی لیگ برتر، با چونبوک عنوان قهرمانی جام حذفی کره را هم به دست آورد تا فصلی رویایی را سپری کرده باشد و حاصل کار وی در این کشور شرق آسیایی، سه جام با چونبوک موتورز باشد.

مرد پرتغالی در عربستان هم توانست در سال ۲۰۲۱ با الهلال عربستان قهرمان لیگ برتر این کشور شود و البته وی در سالهای دورتر در این کشور و در سال ۲۰۱۵ هم توانسته بود با تیم الشباب، قهرمان جام حذفی شود تا دو عنوان قهرمانی هم در این کشور داشته باشد.

مورایس در ایران هم موفق به کسب جام شد تا ششمین قهرمانی خود را در سومین کشور مختلف به دست بیاورد و به عناوین قهرمانی خود بیفزاید.

1997