مهاجم آگزبورگ هدف جدید میلان برای تقویت خط حمله

مهاجم آگزبورگ هدف جدید میلان برای تقویت خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آث میلان ارمدین دمیروویچ مهاجم آگزبورگ را به گزینه‌های مدنظر برای تقویت خط حمله‌ی اضافه کرده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آث میلان با توجه به بن بست خوردن مذاکرات با ایجنت جاشوا زیرکزی مهاجم هلندی بولونیا که هدف اصلی روسونری برای تقویت خط حمله بود، قصد دارد جذب گزینه‌های دیگر خط حمله را بررسی کند. روسونری در کنار سانتیاگو خیمنز و آرتم دوبیک شرایط ارمدین دمیروویچ مهاجم اهل بوسنی و هرزگوین آگزبورگ را بررسی می‌کند.

به گفته‌ی جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی، آث میلان با ارمدین دمیروویچ که در فصل گذشته برای آگزبورگ در بوندسلیگا ۱۵ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل داد، در تماس بوده است.

به گفته‌ی دی مارزیو این مهاجم ۲۶ ساله رضایت خودش را برای انتقال به جمع روسونری اعلام کرده است. در حال حاضر آگزبورگ ارزش مهاجم خود را حدود ۲۵ میلیون یورو می‌داند. با این وجود اما این احتمال وجود دارد که این انتقال می‌تواند بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون یورو انجام شود.

روسونری علاوه بر دمیروویچ، در حال بررسی گزینه‌های دیگر هم هست و ممفیس دیپای گزینه‌ای است که با توجه به اتمام قراردادش با اتلتیکومادرید، ده روز دیگر بازیکن آزاد می‌شود. مهاجم هلندی می‌تواند همراه با یک مهاجم جدید، با روسونری قرارداد ببندد.

۱۴۲۸