تراکتور و آب و جاروی اساسی؛ ۵ جدا شده + ۸‌ احتمالی!

تراکتور و آب و جاروی اساسی؛ ۵ جدا شده + ۸‌ احتمالی!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد تراکتور برای فصل آتی هم با تغییرات پرشماری مواجه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، با اینکه هنوز تکلیف وضعیت مالکیت تراکتور به طور کامل مشخص نیست ولی در صورت اینکه محمدرضا زنوزی به باشگاهداری خود در تراکتور ادامه دهد که درصد احتمال این موضوع کم هم نیست، احتمالا بز هم شاهد ایجاد تغییرات اساسی در لیست بازیکنان این تیم خواهیم بود؛ موضوعی که در فصول اخیر بسیار رخ داده و یکی از اصلی ترین دلایل انتقاد به تیم تحت مالکیت تاجر موفق تبریزی هم هست.

در حال حاضر جدایی ۵ بازیکن تراکتور از این تیم قطعی است. مهدی عبدی، ارسلان مطهری و میلوش دلتیچ سه بازیکنی هستند که خبر جدایی آن‌ها به صورت رسمی اعلام شده است. در کنار این سه بازیکن، باتوجه به اتمام قرارداد سیدمحمد حسینی و صفا هادی باید جدایی این دو بازیکن را هم قطعی دانست چرا که تمایلی برای تمدید قرارداد آن‌ها وجود ندارد و حتی چندی قبل هافبک عراقی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های کشورش قبل از اتمام لیگ برتر، جدایی خود در پایان فصل را اعلام کرده بود.

در کنار این پنج بازیکن که جدایی آن‌ها حتمی شده، دو بازیکن هم هستند که فقط یک قدم تا اعلام رسمی جدایی آن‌ها باقی مانده است. گوستاوو واگنین هافبک برزیلی که باوجود محبوبیت نزد تی‌تی‌ها، چندان مدنظر باشگاه برای ادامه همکاری قرار ندارد و سیامک نعمتی که با وجود باقی ماندن یک سال از قراردادش، احتمال جدایی بسیار بالایی دارد چرا که هم خود وی و هم باشگاه علاقه چندانی به ادامه همکاری ندارند.

اما وضعیت شش بازیکن دیگر تراکتور در حالت انتظار قرار دارد! حسین‌ پورحمیدی یکی از این بازیکنانی است که فقط در صورت جذب یک دروازه‌بان سرشناس به وی اجازه جدایی صادر خواهد شد که شاید بتوان گفت ماندن یا نماندن وی به حضور یا عدم حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور بستگی دارد. 

همچنین احسان مرادیان دروازه‌بان دوم تراکتور که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، همانند فصل گذشته در صورتی با این تیم ادامه خواهد داد که تی‌تی‌ها سهمیه جذب بازیکن خود در فصل نقل و انتقالات را تمام کرده باشند و نخواهند یک سهمیه برای خرید دروازه‌بان دوم بسوزانند.

از دیگر بازیکنانی که شرایط چندان مشخصی ندارند، می‌توان به عارف آقاسی و مهدی شیری اشاره کرد. خبرهایی درباره جدایی آقاسی باتوجه به شرایط قراردادی‌اش وجود دارد و مهدی شیری هم ممکن است در صورت جذب یک مدافع راست که از برنامه‌های تراکتوری‌ها در نقل و انتقالات هم هست، به سمت جدایی پیش رود.

همچنین محمد قنبری و سجاد آشوری دو وینگر تراکتور هم شرایط مشخصی ندارند و ادامه کار آن‌ها در جمع پرشورها بسته به فعالیت این تیم در نقل و انتقالات تابستانی و خرید بازیکن در پست های هجومی خواهد بود.

1997