اولین تصویر از امباپه پس از پانسمان شدن بینی‌اش

اولین تصویر از امباپه پس از پانسمان شدن بینی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه در اولین بازی خود در رقابت های یورو 2024 دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه بینی شد و این مصدومیت به شکلی بود که بینی کیلیان امباپه شکست.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه تصمیم گرفته است که بینی خود را جراحی نکند و با انجام پانسمان و زدن ماسک محافظ به حضورش در رقابت های یورو 2024 ادامه بدهد.

به تازگی رسانه ال چیرینگیتو تصاویری را از کیلیان امباپه منتشر کرده است که در این تصاویر می بینیم ستاره فرانسوی پی اس جی روی بینی خود پانسمان دارد و به این ترتیب مشخص است که بینی اش تحت درمان قرار گرفته است.

ممکن است که امباپه بدون زدن ماسک محافظ و صرفا با پانسمانی در همین حد به میدان برود اما شواهد حاکی از آن است که کیلیان امباپه از ماسک استفاده خواهد کرد.

امباپه در اواخر بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش بود که با کوین دانسو مدافع تیم ملی اتریش برخورد کرد و همین برخورد موجب شد تا بینی کیلیان امباپه دچار شکستگی شود و این بازیکن به چنین حال و روزی بیفتد.

در هر صورت باید دید که ادامه روند کیلیان امباپه در رقابت های یورو 2024 به چه صورت خواهد بود. او خیلی دوست دارد که قهرمانی در این بازی ها را تجربه کند.

1471