واکنش مورایس به پیشنهاد کره‌جنوبی؛ نه تایید و نه تکذیب!

واکنش مورایس به پیشنهاد کره‌جنوبی؛ نه تایید و نه تکذیب!

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورایس واکنش مبهمی به ماندن یا نماندنش در سپاهان داشت.

به گزارش فوتبالی، در آستانه برگزاری فینال جام حذفی بین سپاهان و مس رفسنجان، شایعات زیادی پیرامون پیشنهاد فدراسیون فوتبال کره جنوبی به ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان وجود داشت که این موضوع سوژه پرسش یکی از خبرنگاران از مورایس در نشست خبری پیش از فینال بوده است.

اما پاسخ مورایس به این سوال شفاف نبود و سرمربی پرتغالی به نوعی ماندن یا نماندنش در سپاهان را تایید و تکذیب نکرد. سرمربی اصفهانی‌ها اظهار داشت همواره قبل از مسابقات، شایعات وجود داشته و وی به این شایعات احترام می‌گذارد! مورایس در ادامه مدعی شد در حال حاضر از پیشنهاد کره جنوبی اطلاعی ندارد ولی در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

توضیحات سرمربی سپاهان چنین بود: «همیشه و همواره شایعه است و قبل از مسابقات چنین حرف‌های مطرح می‌شود و من به این شایعات احترام می‌گذارم. در حال حاضر اطلاعی از پیشنهاد کره‌جنوبی ندارم اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد و البته زمانی که آن اتفاق رخ داد می‌توانیم درباره آن صحبت کنیم.»

مورایس در ادامه صحبت هایش تمدید قراردادش را منوط به قهرمانی جام حذفی نمی‌داند: «اصلا ارتباط و وابستگی بین نتیجه فردا و تمدید قراردادم وجود ندارد. مسابقه فردا تنها یک بازی و فینال جام حذفی است و ارتباطی به سرنوشت من ندارد. آینده کاری‌ من به کیفیت کارم وابستگی دارد و البته آن طوری که می‌بینم حداقل اینطور است. شاید بعضی از مردم که شاهد این ماجرا هستند، کیفیت من برای‌شان وابسته به بازی فردا باشد که به آنها احترام می‌گذارم.»

1997