ورزشگاه آزادی دوباره برای مورایس خوش‌یمن می‌شود؟

ورزشگاه آزادی دوباره برای مورایس خوش‌یمن می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سپاهان، خاطرات خوبی از بازیهای تیمش در ورزشگاه آزادی دارد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان و مس رفسنجان در حالی فردا و در فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند که ژوزه مورایس، تا قبل از مسابقه فردا، 5 بار در ورزشگاه آزادی به مصاف حریفانش رفته و آمار 3 برد، 2 مساوی و یک باخت را در این ورزشگاه ثبت کرده است. 

مورایس اولین بار 21 مرداد 1401 و در هفته اول لیگ بیست و دوم به مصاف استقلال رفت و در اولین بازی رسمی‌اش به عنوان سرمربی سپاهان، تیمی را با دو گل شکست داد که یک فصل بدون باخت را پشت سر گذاشته بود.

 سپاهان در همان فصل و در هفته بیست و سوم، به مصاف پرسپولیس رفت که آن دیدار هم با برتری 0-1 شاگردان مورایس به پایان رسید.

مورایس سومین بار حضور در آزادی را به واسطه لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرد.

 بازی هفته چهارم سپاهان و در برابر آلمالیق در حالی در آزادی برگزار شد که سپاهانی ها به واسطه اتفاقات دیدار با الاتحاد در نقش جهان اصفهان در هفته دوم، از میزبانی در ورزشگاه خانگی محروم شده بودند و باید در ورزشگاه آزادی از حریفانشان میزبانی می‌کردند که آخرین برد مورایس در ورزشگاه بزرگ پایتخت، در این بازی رقم خورد و شاگردانش 9 بر صفر، آلمالیق را در هم کوبیدند.

دو بازی دیگر سپاهان در ورزشگاه آزادی، داستان متفاوتی داشته است. مورایس در بازی برگشت مقابل استقلال در لیگ گذشته، اولین باختش در این ورزشگاه را در هفته هجدهم تجربه کرد و در هفته بیست و پنجم هم با پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید.

حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت ششمین بازی شاگردان مورایس در ورزشگاه آزادی چه خواهد شد.

7899