سپاهان مورایس سرانجام در ورزشگاه آزادی شکست خورد!

سپاهان مورایس سرانجام در ورزشگاه آزادی شکست خورد!

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورایس تا پیش از بازی روز گذشته تیمش مقابل استقلال آمار 100 درصد پیروزی را از خودش در ورزشگاه آزادی برجای گذاشته بود!

به گزارش فوتبالی- سپاهان تحت هدایت ژوزه مورایس که معمولا در برابر تیم های بالانشین جدول نتیجه می گیرد و حداقل در برابر تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتور دست بالاتر را دارد تا پیش از بازی روز گذشته‌اش در برابر استقلال هیچ گاه در ورزشگاه آزادی با شکست زمین مسابقه را ترک نکرده بود و همواره در تهران و این ورزشگاه به پیروزی رسیده بود!

 طلایی پوشان فصل گذشته در دو بازی خود مقابل استقلال و پرسپولیس در تهران به ترتیب به برتری 2 بر صفر و یک بر صفر دست پیدا کرده بودند و آمار 100 درصدی را در برابر سرخابی های پایتخت در خارج از خانه برجای گذاشته بودند که با شکست یک بر صفر روز قبل شان در برابر آبی های تهرانی این رکورد از دست رفت. 

علاوه براین سپاهانی ها در 2 بازی خانگی این فصل خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج از نقش جهان و در تهران و به میزبانی ورزشگاه آزادی از آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق میزبانی کردند که در هر دوی آن ها هم به پیروزی رسیدند تا بدین شکل نشان داده باشند حداقل از ورزشگاه آزادی برایخود دژی شکست ناپذیر ساخته اند که در نهایت این دژ خودساخته آن ها به دست استقلال فتح شد.

9098