دورتموند در اندیشه خرید پدیده گینه‌ای اشتوتگارت

دورتموند در اندیشه خرید پدیده گینه‌ای اشتوتگارت

پایگاه خبری فوتبالی- نوری شاهین، سرمربی جدید بروسیا دورتموند، برای تقویت خط حمله خود به سرهو گیراسی، پدیده خط آتش اشتوتگارت علاقه‌مند است. 

به گزارش فوتبالی، پس از اعلام رسمی انتصاب نوری شاهین به عنوان سرمربی جدید سیاه و زردهای آلمان، اکنون این مربی نقش موثری در نقل و انتقالات تابستانی دورتموند خواهد داشت. شاهین برای تقویت عناصر هجومی خود، نگاه ویژه‌ای به پدیده ۲۸ ساله خط حمله اشتوتگارت، سرهو گیراسی دارد. 

گیراسی، در رده‌های سنی، در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، با لباس تیم ملی فرانسه به میدان می‌رفت. اما در نهایت تصمیم گرفت با لباس گینه در رده‌ بزرگسالان به رقابت بپردازد. گیراسی، دومین فصل خود را با لباس وی اف بی اشوتگارت پشت سر گذاشت و توانست آمار عجیب ۳۰ گل و ۳ پاس گل در ۳۰ بازی را به ثبت برساند. این عملکرد او کاملا باشگاه‌های بزرگ اروپایی را برای جذب او متقاعد کرده است و انتظار می‌رود دیگر این ستاره گینه‌ای را در لباس اشتوتگارت نبینیم.

باشگاه‌های آرسنال، چلسی، میلان و بایرن مونیخ پرس‌وجوهایی از وضعیت گیراسی داشته‌اند؛ اما نزدیک‌ترین باشگاه به او دورتموند بوده تست و طبق اعلام نشریه روهر، گیراسی کاملا با بروسیا دورتموند به توافقات شخصی رسیده است و تنها پرداخت بند فسخ ۱۷.۵ میلیون یورویی او باقی مانده است. فابریزو رومانو نیز مدعی شده است شاهین، سرمربی جدید زنبورها، اعتماد کاملی به گیراسی دارد و مشتاق این انتقال خواهد بود. بند فسخ ۱۷.۵ میلیون یورویی او، در همین پنجره تابستانی اعتبار دارد و دورتموند نمی‌خواهد این شانس بزرگ را از دست بدهد.

گفتنی‌ست حقوق سالیانه سرهو گیراسی در بروسیا دورتموند ۹ میلیون یورو خواهد بود. این در حالی است که حقوق او در اشتوتگارت رقمی معادل یک سوم حقوق پیشنهادی دورتموند بوده است.

1428