حضور یکی از ستارگان رئال مادرید در المپیک ممنوع شد

حضور یکی از ستارگان رئال مادرید در المپیک ممنوع شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئالی ها شمشیر خود را برای تیم های المپیکی از رو بسته اند!

به گزارش فوتبالی، مسابقات المپیک زیر نظر فیفا برگزار نمی شود و باشگاه ها این اجازه را دارند که از حضور بازیکنانشان در بازیهای المپیک ممانعت به عمل بیاورند. مسابقات فوتبال مردان در المپیک با حضور بازیکنان زیر 23 سال برگزار می شود اما هر تیم این حق را دارد که سه بازیکن بالای 23 سال را در لیست خود قرار بدهد.

کیلیان امباپه به طور مثال خیلی دوست داشت که در المپیک شرکت کند چرا که این مسابقات در پاریس برگزار می شود اما رئالی ها از حضور او و دیگر بازیکنانشان نظیر کاماوینگا در این بازیها ممانعت کردند.رئالی ها معتقد بودند که با توجه به حضور این بازیکنان در یورو، در صورتی که آنها به المپیک هم بروند، نمی توانند استراحت کافی را داشته باشند و فصل را با نا آمادگی شروع می کنند.

حالا گفته می شود که رئالی ها اجازه حضور براهیم دیاز را هم در تیم المپیک مراکش نداده اند. براهیم اخیرا ملیت خود را تغییر داده و به جای اسپانیا در تیم ملی مراکش بازی می کند. مراکشی ها خیلی دوست داشتند که براهیم را به عنوان یکی از بازیکنان بالای 23 سال به المپیک بروند اما رئالی ها به این بهانه که بسیاری از ملی پوشان در اردوی پیش فصل حضور ندارند و نقش براهیم در این اردو مهم است، با حضور بازیکن مراکشی در المپیک مخالفت کردند. براهیم نیز اعتراضی نکرد و این تصمیم را پذیرفت.

4125