خیال رئال مادرید در مورد امباپه راحت نشد؛ جراحی قطعی است!

خیال رئال مادرید در مورد امباپه راحت نشد؛ جراحی قطعی است!

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی رئال مادرید در  بازی تیم ملی کشورش و اتریش با برخوردی ناخواسته با بازیکن حریف دچار شکستگی بینی شد.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا این نگرانی وجود داشت که امباپه نیاز به جراحی فوری داشته باشد و در این صورت با ادامه یورو وداع کند. در نهایت پزشکان تشخیص دادند که این بازیکن با ماسک می تواند در ادامه یورو بازی کند.

در واقع هنوز مشخص نیست که آیا امباپه مقابل هلند بازی می کند یا نه و همه چیز به تست های روز چهارشنبه بستگی دارد. خود کیلیان خیلی دوست دارد که در این بازی حضور داشته باشد اما فعلا چیزی در این باره قابل پیش بینی نیست. 

با این وجود به نظر می رسد که خیال رئالی ها در مورد امباپه راحت نشده است. در حقیقت کیلیان حتی اگر تا پایان یورو هم بدون مشکل و با ماسک بازی کند، قطعا باید پس از یورو به خاطر شکستگی بینی تحت عمل جراحی قرار بگیرد. 

رئالی ها می خواستند که امباپه را بلافاصله پس از یورو معارفه کنند که عمل جراحی بینی ممکن است که در این زمینه نیز تاثیرگذار باشد و اولین هفته های این بازیکن در رئال مادرید را تحت تاثیر قرار بدهد. 

اگر فرانسه تا نیمه نهایی یورو پیش برود، حضور امباپه در تور تابستانی رئال مادرید در آمریکا نیز منتفی می شود و اولین بازی رسمی او در پیراهن رئال در سوپرجام اروپا مقابل اتالانتا در روز 24 مرداد خواهد بود.

4125